Direktlänk till inlägg 14 september 2010

vackra pärlsmycken och andra handarbeten!

Av Linda - 14 september 2010 22:06

  

Här kommer en del av mina smycken och andra handarbeten att läggas upp, är det så att du skulle vara intresserad av något jag tillverkat är det bara att skicka en komentar......svarar så fort jag kan!  

önskar en fortsatt trvlig dag!





  

Halsband i grått,vitt, silver Cej äkta silver) 

med vackra blommor

halsbandet kostar 150kr

  

Enkelt halsband i diskreta färger.

100kr frakt 15kr tillkommer


  

Hjärta i silvertråd på memorywire.

200 kr frakt 15kr tillkommer


  

Ett sött armband gjort av memorywire

2 varv.

100kr frakt 15kr tillkommer


  

Ett fint armband i memorywire med klara färger

3 varv.

130kr frakt 15kr tillkommer


  

ett enkelt hasband med hjärta i silver (ej äkta silver)

150kr frakt 15kr tillkommer


 

Ett fint memoryarmband i vackra färger

3 varv.

130kr frakt15kr tillkommer


Första gången jag lägger ut bilder på mina smycken...! Bilderna kan vara något suddiga...  




 
 
Ullis

Ullis

15 september 2010 15:31

Hej!
Va fina smycken du gjort gumman! :)

http://designbyullis.bloggplatsen.se

Linda

16 september 2010 16:52

Oj,det var visst här jag skulle svara...!tack snälla du för komentaren!
kram

 
Ullis

Ullis

17 september 2010 22:12

Hej igen!
Vi kanske ska ha en pyssel kväll ihop snart, vore kul med lite rött och pyssel ;)
Sen får man ju se hur allt blivit dan efter..
Kramiz

http://designbyullis.bloggplatsen.se

Linda

26 september 2010 22:55

vore mycket trevligt .....håller just på att spånar på affärsideér men det är inte lätt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 26 juni 2011 22:58

Vilken helg..... Barnen har haft så kul med att åka gummibåt, en kompis till oss sminkade tjejerna så de blev så fina och även jag blev sminkad vilket var kul!     Senare på kvällen var vi på våra andra vänners båt i mycket trevligt sällskap....

Av Linda - 26 juni 2011 22:35


Vår älskade Saga som är 9 veckor på bilden, hon är en jämte från Silinjärvi i Finland.    Love you    ...

Av Linda - 5 maj 2011 17:19

Min sons högsta önskan är att få spela fotboll......och nu är han jätte arg för att det är från 10 år, då råkar allt vara mitt fel! Ja man kan ju undra vad man ska göra med en 7 åring som säger alla fula ord han kan .......jag lådsas inte höra honom ...

Av Linda - 5 maj 2011 13:48

 Jag blir sällan sjuk men självklart så ska jag bli det preciss i dag......när jag bytt arbetspass för att jag skulle kunna träna !!!!! sååååå tråkigt att inte orka göra någonting.   ...

Av Linda - 5 maj 2011 13:40

Bus är inget man bara gör..... i bland blir det bara så...   ...

Ovido - Quiz & Flashcards